Jít do obsahu fóra

Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.


Audioweb.cz » Autohifi » Originál repro Š Octavia 99' + jaký sub?

  Stránky: 1

RSS

Příspěvky [12]

(upravil majk 15. 4. 2007 19:44)

Téma: Originál repro Š Octavia 99' + jaký sub?

máme (já + rodiče smile ) škodovku octavii 1999. rádio Sony 4x50W dle čelního panelu (rok dva staré tehdy za 5k kč). v autě jsou dva repráčky, v předních dveřích. hrají vynikajícně, fakt dobře, nevíte někdo, jaké repro se do škodovek dává?

druhou částí tohoto dredu je stavba subwooferu do kufru. na rovinu - chci rázné basy, machrovat (jsem mladej....), ale zase ne neposlouchatelnou hrůzu.

částka: max 3k. zesilovač nevím jestli je vůbec třeba, 50W z rádia by možná stačilo, ale řekněte svůj názor, pořád jsem ve stavbě reper začátečník....

Re: Originál repro Š Octavia 99' + jaký sub?

Krmit sub z rádia je blbost, to rádio nemá 50 ale ta 18W, pokud máš kliku. Origo ozvučení současných oktávek je TVM, co tam dávali v minulém století nevím.
3k jenom za zesilovač? Tam už se dají koupit pěkné použité kousky, pokud komplet za 3k, i s instalací, tak bych se na to vyprdnul.

Re: Originál repro Š Octavia 99' + jaký sub?

Jako 3000 repro a zesilovač? to na machrování moc nevidim. "moc malej kašpárek nato aby dělal divadlo".... Jinak rádiem to asi ani nevybudíš protože nemá takovej výkon, i když některý pioneery co vim uměj zmůstkovat (asi) zadní kanály a použít na sub, ale to by byla slabota. Machrovat chce občas hodně lidí, včetně mě, ale to je až druhořadý, první je mít aparát a to bude za 3000 problém i se zesíkem.

Jinak ve Fabii máme taky tohle sony rádio, a též sdílim názor kvality zvuku. je to dost dobrý a asi bych ani nemněnil.

(upravil majk 15. 4. 2007 19:58)

Re: Originál repro Š Octavia 99' + jaký sub?

oukej, budu holt víc šetřit....dík

EDIT: dejme tomu že bych zesík měl, 150W (kamarád, dočasná výpůjčka) tedy 3k by bylo jen na repro + instalace, co vy na to?

Re: Originál repro Š Octavia 99' + jaký sub?