Téma: z ceho postavit bednu??

z ceho mam postavit bednu??neco levnejsiho nez dtd desek neni ??

Re: z ceho postavit bednu??

polystyren a starej nábytek smile

(upravil DeadMAN 11. 3. 2008 22:40)

Re: z ceho postavit bednu??

Pre Boha co chces stavat, ked aj DTD ti je draha? Ja som student, a toto http://audioweb.cz/vase-deadman1.htm som robil po mature. Radsej som nasetril a spravil nieco poriadne...

Skus kartonovu krabicu od telky... alebo od mikrovlnky... wink

Web

Re: z ceho postavit bednu??

A na jaké repro to chceš použít?

Re: z ceho postavit bednu??

Nejlevnější je asi ten starý nábytek. Jestli chceš, klidně si přijeď  wink  Něco tu mám.

Web

Re: z ceho postavit bednu??

Jo starý skříně, stoly a podobný nábytek... Máš to rovnou olaminovaný a když se ti to podaří dobře uříznout, máš povrchovku hotovou. Taky jsem takhle dělával.

Re: z ceho postavit bednu??

chchi to na basak,a kdyz nesezenu stary skrine atd. nesklo by to udelat jenom z drevenych desek??muj ded je truhlar takze by se neco urcite naslo....:)

(upravil onee 12. 3. 2008 10:03)

Re: z ceho postavit bednu??

Z masívem je dosť ťažká práca a ked sa to odflákne tak so ti v budúcnosti pokrúti a môžeš to akurát tak porezat na polienka do krbu.


Edit:

Keď je deda stolár nehovor že sa u neho nenájdu nejaké DTD alebo ešte lepšie MDF odrezky. V dnešnej dobe je málo stolárov čo robia z masívu.

Web

Re: z ceho postavit bednu??

nestraste... kolik skrini z masivu se vam pokroutilo? Pokud nemate doma vyslovene vlhko a material je dobre pripraveny, tak to nemuze udelat problem...
Chlapi, kdyz investujete cas a penize do projektu, to uz je vazne takovy problem koupit material za 200kc/m2 a mit poradny vysledek? Aby Vas to poslouchani pak bavilo a vysledek vnitrne uspokojoval...

Re: z ceho postavit bednu??

Richarde - masív predovšetkým praská - a to je hodne blbý.

Re: z ceho postavit bednu??

když to udělá ze spárovky jako tady tak je to ok
http://audioweb.cz/vase-jarous1.htm

Re: z ceho postavit bednu??