(upravil magnatik 30. 1. 2008 22:57)

Téma: čo vravite na tieto zosiky?? hlavne sinclair

www.zesilovace.cz

Re: čo vravite na tieto zosiky?? hlavne sinclair

No comment. Láká Vás cena, co? Jen si dejte pozor, co za své peníze dostanete.

Web

Re: čo vravite na tieto zosiky?? hlavne sinclair

mne ide o to vieš ... bez ohladu na to čo je naozaj kvalitne ... ale každy hlasa že "jeho mašiny" su tie najlepšie ... tak ako fakt odhadnuť to najlepšie? v tomto trhu plnom všeličoho sa často človek nevyzná a stráca ... čím to je? žeby nedostatok uvedených parametrov? alebo nepravdive parametre? ja neviem ... naozaj

Re: čo vravite na tieto zosiky?? hlavne sinclair

Jsem jen laik, který umí moduly prodrátovat, ale z mnoha starších příspěvků jsem odvodil - tyto stavebnice jsou pomalé, asi ne vždy s prvotřídních součástek a na dobré odladění, příp. vylepšení musíš mít solidní znalosti a zkušenosti. Zkrátka pro domácí velmi kvalitní poslech bych si je nepořídil. Na nějakou nenáročnou dupárnu s kámoši možná jo (nezapomeň na přikoupení ochran). Pokud se mýlím, odborníci nechť prominou.

Re: čo vravite na tieto zosiky?? hlavne sinclair

Mám doma několik let SDA350. Alespoň ty součástky by mohly pasovat na DPS a také díra pro výstup by nemusela být schovaná pod odporem. Měl jsem i chuť si ty desky překreslit tak, aby tam byly normální konektory, ale pak stejně pominul důvod jejich stavby.

Re: čo vravite na tieto zosiky?? hlavne sinclair

Nechápu, vždyť ještě nedávno to byly solidní stavebnice. Kdo si chtěl postavit zes, tak ne z EZK ale z SDA, teď tohle... to jsou věci.

Re: čo vravite na tieto zosiky?? hlavne sinclair

Nenapsal jsem, že je to propadák. Než se objevil Aldax, byly tyto stavebnice snad jediné solidní dostupné na trhu. Ale jsou někde napsaný garantovaný parametry? Např. rychlost přeběhu, zkreslení při definovaných podmínkách? Nejsou. Pokud si dobře vzpomínám, Sinclair je doporučoval do subů bez výhrad, ale pro náročnější poslech je tunil.