(upravil mechanik 23. 5. 2022 20:29)

Téma: alík a nedodanie tovaru

Objednával som niečo z alíku v hodnote 25e. Vždy keď mi príde mail s otázkou či som bol spokojný tak viem že v schránke je balík. Bohužial teraz tam nebol. Počkal som asi ešte 10 dní či sa pošta neopozdila ale nič. Tak som sa išiel opýtať na poštu či pri mna nemajú balík ale nič nemali.

V piatok som teda otvoril spor. Ale na vyriešenie tam boli tušim len 3 dni. Celá tá reklamácia bola neprehladná ale jedna vec tušim bola v prípade nespokojnosti s tovarom ktorý došiel a druhá prípad kedy ani nedošiel... Najlepšia možnosť z výberu sa mi zdala "No tracking information". Do popisu som dal že žiadam vrátenie penazí že som balík nedostal.

No spor bol vyriešený. Navrhli mi vrátenie 0 eur. Nedostal som peniaze ani balík, ani náhradný balík, proste nič.

Od predajcu som dostal číslo balíku ktoré je uplne debilné a poštový systém ho vôbec neberie. No a podla alík sledovania balíku mi bol balík doručený.

Mal som postupovať inak? Alebo ako takéto veci riešite? Ďakujem.

EDIT: od alíku som dostal číslo 158271900039112042105*** potom som sa dopracoval k LP00507211471*** .Podla druhého čísla som tiež nič v sledovaní zásielok pošty nenašiel. Ten kurier je označený ako "EXPRESS ONE" ale podla loga to je asi klasicky pošta. Našiel som nejaky iné vyhladávanie konkretne pod tým názvom "express one"   https://www.expressone.sk/sk/moja-zasie … ielky.html   Ale opäť ten formát dát je nesprávny.

Re: alík a nedodanie tovaru

Je to do vlastních rukou nebo do schranky? Nevybral ti to nekdo?

Re: alík a nedodanie tovaru

Pošta levná a free, je bez potvrzení, hodí ti to za plot a jeto.

Re: alík a nedodanie tovaru

Řešil jsem před nedávnem něco podobného.Nevšiml jsem si že tam existuje Message center.V něm byly dvě zprávy od prodávajícího že zboží nemají a jestli nechci stornovat objednávku.Já jen koukal na Track order.Měl jsem tam dopravce DPD a číslo zásilky České pošty,podle kterého byla zásilka vydána,ale na jinou adresu.Otevřel jsem spor.Prodávající si byl vědom chyby,a nabídl mi že když jakože vrátím zboží tak vrátí peníze.Čeho se nejvíc bojí, je negativní komentář.

Re: alík a nedodanie tovaru

Tak som tam volal. Ten kurier nesúvisí s poštou inak... Opäť ževraj mi to doručili. Tak ale sakra keby som niečo prevzal tak o tom viem big_smile Schránka je taká že by to vytiahnuť velmi nešlo... Tak neviem sad

Re: alík a nedodanie tovaru

A maj tvůj podpis? Objednal jsem z Ali stepped potenciometry a nepřišly. Otevřel jsem disupte, ti mě odkázali na poštu. Tracking číslo existovalo a bylo u něj, že doručeno. Tak jsem volal na doručovací poštu a tam mi asi vedoucí tvrdila, že jsem si zásilku převzal a vidí můj podpis. Naléhal jsem, že ho chci vidět a přijedu. Na to zareagovala tak, že to prověří s doručovatelkou. Druhý den byla zásilka narvaná ve schránce..

Ale taky se mi stalo, že si dcery na Ali vybraly nějaké hadříky a protože jsem to nesledoval, tak vypršela na Ali lhůta pro dispute, zásilka nepřišla a měl jsem smůlu.

Re: alík a nedodanie tovaru

Balík nedoručili a je "nelokalizovatelný" ale označili ho ako "doručený", paráda big_smile Ale asi mi vrátia peniaze.