Téma: alík a nedodanie tovaru
Objednával som niečo z alíku v hodnote 25e. Vždy keď mi príde mail s otázkou či som bol spokojný tak viem že v schránke je balík. Bohužial teraz tam nebol. Počkal som asi ešte 10 dní či sa pošta neopozdila ale nič. Tak som sa išiel opýtať na poštu či pri mna nemajú balík ale nič nemali.
V piatok som teda otvoril spor. Ale na vyriešenie tam boli tušim len 3 dni. Celá tá reklamácia bola neprehladná ale jedna vec tušim bola v prípade nespokojnosti s tovarom ktorý došiel a druhá prípad kedy ani nedošiel... Najlepšia možnosť z výberu sa mi zdala "No tracking information". Do popisu som dal že žiadam vrátenie penazí že som balík nedostal.
No spor bol vyriešený. Navrhli mi vrátenie 0 eur. Nedostal som peniaze ani balík, ani náhradný balík, proste nič.
Od predajcu som dostal číslo balíku ktoré je uplne debilné a poštový systém ho vôbec neberie. No a podla alík sledovania balíku mi bol balík doručený.
Mal som postupovať inak? Alebo ako takéto veci riešite? Ďakujem.
EDIT: od alíku som dostal číslo 158271900039112042105*** potom som sa dopracoval k LP00507211471*** .Podla druhého čísla som tiež nič v sledovaní zásielok pošty nenašiel. Ten kurier je označený ako "EXPRESS ONE" ale podla loga to je asi klasicky pošta. Našiel som nejaky iné vyhladávanie konkretne pod tým názvom "express one" https://www.expressone.sk/sk/moja-zasie … ielky.html Ale opäť ten formát dát je nesprávny.