(upravil elmara 19. 5. 2022 11:04)

Téma: Jak na vstupní citlivost jack 3.5

Zdravím všechny,

jsem v audio oblasti amatér a potřeboval bych poradit.
Mám postavený audio vizualizer s řízením přes Arduino a když připojím sluchátkový výstup např. z mobilu, věže, tak
musí být hlasitost na max, aby to nějak kloudně reagovalo.
Jak můžu posílit audio vstup jack 3.5? Nevím, jak sem vložit obrázek, tak posílám odkaz, kde je níže schéma.
Jde mi jen o ten audio vstup. https://create.arduino.cc/projecthub/shajeeb/32-band-audio-spectrum-visualizer-analyzer-902f51

(upravil pzwak 19. 5. 2022 11:45)

Re: Jak na vstupní citlivost jack 3.5

Vzhledem k tomu, že se používá celý rozsah AD převodníku v Arduinu (0-1.35V-2.75V) s DC předpětím 1.35V, tak pro plné vybuzení AD převodníku to potřebuje 2.7Vpp, což odpovídá tvému "hlasitost na max". Protože zvýšit citlivost AD převodníku už nejde, bude nutno před vstup přidat nějaký aktivní prvek, abys signál zesílil. Stačí zesílit sečtený signál mezi spojenými odpory 5kOhm a děličem R1 a R2. Buď tranzistorem, nebo nějakým OZ rail to rail... (např. TLC271) Záleží, kolik máš zkušeností si něco navrhnout sám nebo hledat na netu.

Web

(upravil kaed 19. 5. 2022 14:03)

Re: Jak na vstupní citlivost jack 3.5

A nebude jednodušší zasáhnout do prográmku pro arduino a zadat tam bulharskou konstantu, kteru se vynásobí údaj z ADC? třeba *2 je pěkný číslo, a najednou bude stačit 0.5V na vstupu...
edit: a ten odkaz na stránku s arduinem jsi vložil jako obrázek, tj nejde rozkliknout, a opisovat to teda nebudu.

(upravil elmara 19. 5. 2022 14:58)

Re: Jak na vstupní citlivost jack 3.5

kaed napsal:

edit: a ten odkaz na stránku s arduinem jsi vložil jako obrázek, tj nejde rozkliknout, a opisovat to teda nebudu.

Já jsem dával nahoře nad popisovým polem url a mezi závorky vložil odkaz. Nevím, proč není aktivní

Ještě se omlouvám, dal jsem omylem jinou adresu odkazu. Ale v principu je podobný HW.
Tady je ta správná.