(upravil dawsoo 16. 7. 2021 14:00)

Re: Raritní Transiwatt na Aukru

JJ vaření v zácpách (dodělanej ruční spínač větroně) ,pumpování ac pumpou před každou jízdou abys natočil a nemasil starter a baterku, el zapalování dle AR (musel jsem s sebou vozit palec a vnitřek do rozdělovače protože se to sralo) v zimě když nebylo dost fridexu - těsnost chladící soustavy = docela průser s ohřevem v trubkách pod kabinou,chcípání v křižovatce zastudena i za tepla,seřizování odtrhu na rozdělovači a předstihu,karburátory SEDR a ESDR s promáčklejma víkama,vymletý motory už po 100tis i přes údržbu big_smile Ale abych jen nehaněl, na zimu koncept zadní náhon s motorem vzadu jako u sporťáků byl naprosto nedostižnej big_smile

To je jak analog taky mě neba tyhle věci furt řešit abych mohl hrát/jezdit ,s žárovkama to je velká pravda,to je úmysl aby servisní sítě měly kšeft,já auto považuju jen za komfortnější svobodnou variantu MHD,je to pro mne pořád jen užitková věc stojící venku,takže jen dolejvat co je třeba a jezdit a 1-2x ročně servis= takovej ideál stav by mi nevadil.

Nemam nic proti starejm věcem ale blbej příklad proč škodovku když můžu mít třeba meďáka ze stejný doby kterej dá 1M km a když se udržuje jezdí dál s neporovnatelným komfortem svezení a stejně tak místo tesly bude cokoliv s jiným logem z té doby (japan,evropa,usa) mnohem lepší ve všech ohledech smile

Není co dodávat...

(upravil Otas 16. 7. 2021 8:30)

Re: Raritní Transiwatt na Aukru

Jo, jo, měl jsem fačko 8 let, sloužilo docela spolehlivě, uvezlo i 3 lidi a cca 200 kg DJskou aparaturu a bylo i inteligentní (na mne hodné); když odešla baterka, tak zrovna stálo ze svahu a v prodejně měli ještě otevřeno smile . Zlomené pero nebyl žádný problém, bránící jízdě... Ale škodovácké nectnosti se vyskytovaly. A rychle se to prodalo.
Teď mám Peugeot 5008 již 5. rok, zatím jediné chyby, co se na něm vyskytly, byly mezi sedačkou a volantem big_smile (pán si nepřečetl návod smile ). Ani olej nevím, jak se tam leje (natož močka - je to Euro 6). Jen nafta a voda do ostřikovače. Spotřeba - aktuálně posledních 9000 km 5,1 (mám lehkou nohu). Vynikající náklaďák, se sklopenými sedačkami převezu ozvučení i pro malé kapely.. Takže spokojenost s tímto kusem.

Jinak staré věci (Tesla) mám rád, rád na nich dělám tuning, ale už jsem si dal zákaz něco kupovat, to bych měl za chvíli všude v bytě nějaký krám.