Mně se na něm líbí mé milované OPA134 - 2134 a pozice odporu R1 (což potvrdilo mé bádání, že bez něj to víc šumí - používám ho tam - cca 2k2).
Jinak ale bych ty 100k odpory z pohledu šumu na vstupech OZ srazil dolů (např. na 22k).
NP kondy jsem viděl sloužit dobře a věrně, ale podle mne jsou předimenzované. Já na tyhle pozice používám WIMY, vyrábějí se i 10 uF (což na výstupy stačí, na vstupy pak 1uF na 100k, nebo 5 uF na zmíněných 22k), kdo chce, může k nim dát paralelně nějaké hodně dobré kondy M1. Tady brousím do HIFI - což není má parketa, uvidím, jak mi hifisti dají co proto .
Já ve svých zapojeních (pro profi) bych nedal s výjimkou vstupu ICa a možná výstupu ICb vazební kondík nikde. OPA134 má minimální offset napětí na výstupech, kondíky jsou při malém zesílení vcelku zbytečné.
Asi bych RC vstupní člen změnil z 1k2 a 56p na 2k2 a cca 560p a vyhodil bych 220p ve ZV - OPA2134 ve správném plošáku ho nepotřebují.
Jako phono vstup bych pak volil nějaký actidamp s lepšími OZ - zrovna ta OPA 134 vyhoví.
Mno, sakra, vždyť jsem navrhl změnit 7 součástek na kanál. A ani jsem si pořádně nepřečetl doprovodný text - na ty odborné věci v AJ tápu .
Jediná slabina toho OPA134/2134/4134 je, že se nesmí výstup zatížit pod cca 2 k, začne dost zkreslovat. Jinak prý má lampový zvuk, což nevím, ale mně zní velmi sympaticky .