Téma: Výměna kondenzátoru

Zdravím.Chtěl bych poprosit o radu s výměnou dvou kondenzátorů u zesilovače Nordmende pa 1000.Jsem v tom laik.Přikládám fotku kondenzátoru.Co jsem se díval tak v těch rozměrech co má ten originál délka 40 mm  průměr 25 mm jsem nenašel.Respektive našel,ale s jinou kapacitou.Parametry 4700 uF  35 V.Můžete mi prosím dát odkaz na kondenzátor,který by byl vhodný na výměnu?Pokud by se tam mohl dát i sjinými parametry,napište jaké parametry se můžou změnit .Děkuji
http://www.jpeg.cz/images/2017/08/28/xgVd4.jpg

Re: Výměna kondenzátoru

A prečo ho chceš meniť? Je to kvalitný kondenzátor, meniť ho len tak z kratkej chvíle je imho zbytočné (az kontraproduktívne  ak si vezmeme do úvahy, že kúpiť kvalitný a "nonfake" kondenzátor je v dnesnej dobe celkom problem). Premeral si ho?

Re: Výměna kondenzátoru

Tak je to skoro 30 letý zesilovač a jeden kondenzátor je z vrchu lehoučce vypouklej.Myslel jsem,že to bude ku prospěchu.Alespon jsem to někde četl,že po tolika letech se to doporučuje.Neměřil,protože jsem v tomto laik a nevím jak.Jinak výměnu bych zvládl.Už jsem měnil jeden kondík co byl popraskanej (takovej obdelníčkovej) a lupance při zapínání zesilovače to vyřešilo.

(upravil miro 29. 8. 2017 6:45)

Re: Výměna kondenzátoru

Já bych to nedělal, jedná se skutečně o značkový elyt, který i po 30 může být lepší než nějaké současné mr.dky. To že jsou velké elyty s plastovým kroužkem na vrchu trochu vypouklé je běžné. na rozdíl od celohliníkových. Pokud zsilovač nevykazuje při stažené hlasitosti nadměrný brum, elyt se nezahřívá a na obou elytech je stejné napětí, není důvod výměny. Ale pokud máš pocit, že to bude lepší, je to tvoje volba. A pozor, ne všchno co se dá vyčíst na netu je pravda. Jsou to pouze zkušenosti nezkušených.

Re: Výměna kondenzátoru