Jít do obsahu fóra

Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.


Audioweb.cz » Reprosoustavy » reproduktory do zdi

  Stránky: 1

RSS

Příspěvky [7]

Téma: reproduktory do zdi

Hezký den pánové a dámy. Mám dotaz stavím dům a 100% bych chtěl reprosoustav zabudovanou do zdí POZOR do ZDÍ nikoliv STROP!!...:-)
Jenže jsem narazil, jelikož nemám absolutní tušení jaký systém vybrat...samozřejmě jde o čistý zvuk při pouštění hudby chci slyšet Basy zkrátka jsem laik a nemám o tom vůbec tušení..Jsem ochotný se s někým klidně sejít a probrat to . Jednalo by se pouze o spodní patro jelikož nevím jak propojit druhé patro aby nehrálo vše v místnostech stejně...
Takže nevím zda jsem to napsal srozumitelně každopádně jsem schopen poslat plány a vše k tomu určené.
Díky za jakékoliv rady!...:)

zatím ahoj Martin

Re: reproduktory do zdi

no nejsem velký znalec poslechové architektury ale:
1. fixované ve zdi nepůjdou natáčet/směrovat k posluchači
2. komplikovaná až zcela nemožná výměna za jinou značku, rozměr...
3. akustická osa sestavy má být ve výšce hlavy posluchače, zvaž to v případném návrhu

Sorry seems to be the hardest word (Elton John)

Re: reproduktory do zdi

jestli tím tazatel nemyslel nějaký ty koupelnový a podhledový repro, co by se třeba umístily do zdi - osobně bych se na to taky vykašlal. V baráku bydlím cca 20 let, a za tu dobu už jsem třikrát změnil všechno, i způsob použití místností, o audio a video technice ani nemluvím, takže možná by to chtělo i pohled z téhle strany. Samozřejmě udělat třeba nějaký výklenky na reprobedny od 5.1. systému může být i designově zajímavý řešení. Spíš bych se soustředil na dostatek "husích krků" odkudkoliv kamkoliv, vždycky se to hodí. A za pár let se stejně ukáže, že nejsou kde je třeba a je jich málo...

Re: reproduktory do zdi

Souhlasím, husích krků a zásuvek není v domě nikdy dost smile