Téma: Zesílení zvuku pro nedoslýchavého

Dobrý den, potřeboval bych poradit.

Špatně slyším, dostal jsem naslouchadlo od lékaře. Zvuk stojí za houby, různé šumy, pocitově skoro nulový frekvenční rozsah, slabý výkon ztrácející se v okolním hluku. Prostě na nic.

Zkusím popsat svoji situaci a to co by se mi líbilo a prosím o radu, názor, zda a eventuálně jak by to šlo realizovat.

Na nedoslýchavost jsem si už trochu zvykl, nepříjemné je, že se dost často musím dotazovat co kdo řekl, zvlášť když hovoří více lidí. Reakce okolí jsou různé, někdy podrážděné. Chápu, že to lidi může obtěžovat a dost často vážím zda chtít něco zopakovat nebo se na to vykašlat. Ale pak si zase člověk není jistý, zda mu neuniká nějaká důležitá informace. Je to někdy dost náročné a ono sluchadlo věc řeší ve velmi malém rozsahu.

No a v souvislosti s tím, že někdy telefonuju se sluchátky na uších pro lepší poslech(mám Koss Porta Pro) a zvuk je docela vyhovující, tak mne napadlo, že by bylo výborné, kdyby ten telefon mohl posloužit i jako zesilovač. Mikrofon má. Nijak by mne neštvalo, že při konverzaci mám viditelně sluchátka na uších. Ale bohužel moje Lumia 800 to neumožňuje anebo o této možnosti nevím. Tak mám dotaz zda nevíte o nějaké aplikaci či jiné možnosti, (třeba i telefonu) kde by šlo telefon jako zesilovač použít.

Další varianta by mohla spočívat v použití nějakého zesilovače, mikrofonu a sluchátek(netrvám na těch kossech). A zase v rozměrech ne větších než telefon. Co by šlo třeba postavit na stůl dejme tomu.

Anebo nějaký jiný nápad. Zaměstnanci  firem v oboru mi nebyli schopni nijak poradit. Na různých naslouchadlech co jsem doposud vyzkoušel mi vadí právě ten úzký frekvenční rozsah a od toho zesilovače bych očekával co možná nejširší, no a co nejčistší zvuk bez šumu, ozvěn a pískotu.

Náročné, co?