(upravil Dohnalik 2. 7. 2015 18:18)

Re: Zvýšení konečného nabíjecího napětí nabíječky

Lithium ion 2,7 MJ na kg, nafta 44 MJ na kg, bohužel účinnost spalovacích motorů je asi to nejmizernější ze všeho, co lidstvo kdy vmyslelo. Pokud by však jel v optimálních otáčkách, tak se z něj těch 10% bude dát vymlátit...což by baterie bylo schopný slušně dobít a ethanol ještě není taková sračka nedýchatelná.

Nejlepší by tam byl uran big_smile ten má 80 620 000 MJ/kg big_smile

Re: Zvýšení konečného nabíjecího napětí nabíječky

Jarobe, nejsou u těch trimrů IO TL494 nebo KA7500 ?pokud ano, zaměř se na trimr který jde do pinu č1

Re: Zvýšení konečného nabíjecího napětí nabíječky

Alebo syntéza vodíku smile

Re: Zvýšení konečného nabíjecího napětí nabíječky

Dohnalík: u generátoru 1kW je celková účinnost maximálně cca 19%, takže u nějakýho podstatně menšího skutečně může být účinnost kolem 10%.

Re: Zvýšení konečného nabíjecího napětí nabíječky

To Lojzek- TL494 tam je, ale je tam blbě vidět a i tak si myslím, že tam není přímý propoj na žádný z trimrů. Zkoušel jsem to propísknout multimetrem, ale vývod 1 se tak nějak nepřímo objevil na dvou trimrech. Tak jsem různě zkoušel a o kousek jsem pootočil tím levým trimrem na fotce. Nabíječka přestala zkoušet něpětí baterky a pokračovala v nabíjení. Zkoušel jsem to na staré baterky, tak nevím, jaký bude výsledek. Ale někdy si ten vozík vezmu na víkend a zjistím, co to vlastně dělá. Dám pak vědět.