Jít do obsahu fóra

Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.


Audioweb.cz » Koutek pro začátečníky » Výmena laseru technics SL-P2000

  Stránky: 1

RSS

Příspěvky [6]

Téma: Výmena laseru technics SL-P2000

Zdravím.
Chystám sa na výmenu laseru v tomto CD prehrávači. Zakúpil som originálny laser a po prečítaní tém s podobnou tematikou, som dostal celkom strach pustiť sa do toho.
Nemám veľkú dôveru k servisom(skúsenosti), preto sa aj napriek tomu strachu, pustím do výmeny na vlastnú päsť.
Bol by som rád ak by mi prípadne poradil niekto skúsenejší, jedná sa hlavne o následné nastavenie toho lasera. Čítal som tu názory o tom že originálny laser nie je potrebné nastavovať, ale aj názory, že laser je nutné nastaviť - z toho je ten strach.
Tak sa na začiatok spýtam: Je potrebné v tomto prípade nastaviť laser?
Nechcem nič podceniť, pretože ide o veľmi ťažko zohnateľný player a konkrétne tento je v stave nového, až na ten laser.
Pozoroval som mechaniku pri čítaní dát, zvláštne je, že kvalitné japonské CD prehráva bez problémov, problémy s čítaním nastávajú len pri zopár CD(všetko originálne CD, v podstate nové). K okraju problémového CD sa problémy stupňujú, vozík laseru sa roztrasie - tu sa chcem spýtať či to spôsobuje optika pri snahe zaostriť a korektne načítať dáta. To správanie by som prípadne natočil a hodil na web.
Ide mi hlavne o to nastavenie laseru, ak je potrebné, rád by som oslovil nejakého odborníka 100 km okruh od Bratislavy, všetko zaplatím, len nesmie ísť o náhodné nastavovanie točením trimeru(ani neviem či to ten laser umožňuje.
Chcem to nastaviť na profesionálnej úrovni, pretože ten prehrávač je vynikajúci a sedí mi do zostavy.
Ďakujem za každú radu, prípadne odkaz na odborníka.

Re: Výmena laseru technics SL-P2000

Perfektná skúsenosť, musím ju popísať !
Spoľahlivosť je výsadou Technics big_smile
Práve som ukončil opravu CD playera Technics SL-P2000 http://audio-database.com/TechnicsPanas ... 000-e.html