Wq má na mysli trafo k PIKO vláčkům. Transformátor -12Vss až +12Vss/1,2A a 16Vst/1,2A (vinutí 16V bylo hliníkové), regulace - běžec po závitech (dva sousední vždy zkratované), celkem zbytečně složitě řešení včetně procházení nulou a následné přepnutí na opačnou polaritu (změna směru jízdy lokomotivy). Ale nejkouzelnější na tom byl selénový usměrňovač. Ten jsem jaksi nemohl překousnout. V době, kdy se již daly běžně koupit třeba KY132/80, KY709 a mnoho dalších diod. Jo - a pak ještě dělali takové menší trafko, to už ale nemělo druhé vinutí pro střídavý proud a mělo celkově menší výkon. U obou byla bimetalická pojistka, která při nadměrném proudu vlivem namotaného odporového drátu vypla a přepla na kontrloku signalizující zkrat, u toho menšího trafa kontrolka nebyla. Po vychladnutí bylo trafo opět připraveno k provozu.
Ale přes to všechno mi byl celkově program PIKO (od zmíněných vláčků přes vrtačky, stojánek k ní až po funkční model traktoru atd.) sympatický. Dost toho pro děcka tenkrát nadělali, to se musí nechat. Vždyť jenom ty vláčky se dnes prodávají za mnoho mnoho násobné ceny.