Téma: Odrušení alternátoru u veterána

Zdrávím všechny. Vím, že se to tu odrušenní párkrát již řešilo, ale přesto bych potřeboval poradit od zkušených, já osobně jsem naprostý amatér. Minulý rok jsem si nechal od firmy, která se věnuje profesionálně instalaci autohifi do mého veterána Mercedes z 80. let namontovat následující komponenty:

Alpine iDA-X313
Subwoofer HFi12S4
reproduktory BMX6.2C
zesilovač MXB4150i
kabelová sada AT20

Bohužel po dovezení auta na podválníku domu a prvních jízdách jsem zjistil, že při nastartovaném motoru se začně z reproduktorů mimo hudby linout i pískání, které zvyšuje a snižuje svojí intenzitu podle otáček. První věc, kterou jsem udělal bylo, že sem kontaktoval firmu, která mi instalaci dělala a tam jsem dostal info, že to z 90% bude dělat alternátor a že si ho mám dát repasovat a zdůraznit, že ho chci i odrušit. S autem jezdím jen v létě, takže sem minulou sezonu protrpěl s pískáním, ale pro letošní se rozhold problém konečně vyřešit

Proto se chci optat, zda má někdo s repasováním alternátoru zkušenosti, respektive zda mu toto k odstranění pískání pomohlo. A chtěl bych se optat v čem spočívá odrušení alternátoru při repasování. Jak jsem už psal, jsem amatér, takže alternátor si budu dávat repasovat někde ve firmě, ale zajímá mne to zvědavosti.

Re: Odrušení alternátoru u veterána

Tenhle problém jsem již několikrát řešil a dá se říct že v 95% případů byly vymněněny uhlíky v altíku a bylo vyřešeno. Takže asi tak. Vymněn uhlíky a budeš mít klid smile

Re: Odrušení alternátoru u veterána

A ty jsi si repasoval ten alternátor sám, nebo si to někam dával?

Re: Odrušení alternátoru u veterána

Všechny jsem dělal sám. Jediný problém pro obyčejného člověka je zkouška na stolici.

Re: Odrušení alternátoru u veterána

Moc rád bych viděl,co se v alternátoru odrušuje a jak se to dělá. Firma odvedla fušerskou práci a odpálkovala tě,tohle bude problém kabeláže/zesilovače/zemní smyčky.
Repase alternátoru tomu nepomůže,nebo jen velmi minimálně.