no MHD je taky řešení
Moje jednotka se na to "naučila" a hodnoty nadoraz nebyly. Ale jak jsem natankoval BA95,na volnoběh byla adaptační hodnota bohatosti nadoraz na 24% přidání kyslíku,za jízdy to ale regulovalo pořád normálně. Trvalo to opravdu v podstatě celou nádrž BA95 (cca 600km),než se vrátily adaptační hodnoty do normálu.
Podle toho co jsem pochopil z různých zdrojů,E85 obsahuje sám nějaký kyslík,takže se jeví jednotce směs chudá a přidá si paliva. Proto to na E85 i víc žere.
Co jsem intenzivně pozoroval já (ten měsíc párkrát jela i žena s noťasem na klíně se mnou a logoval jsem za jízdy) tak tomu vše nasvědčuje.
EDIT: Ony ty adaptační pole jsou tam dvě,jedno okamžité,které aktuálně reguluje podle nastalé situace,pak druhé dlouhodobé adaptační hodnoty,ty se mění podle toho kde se dlouhodobě pohybuje jednotka v okamžitých hodnotách. U mě se po nádrži E85 posunuly ty dlouhodobé hodnoty,po nataknování BA95 se to jednotka snažila dorovnat krátkodobými hodnotami,ale dostala se na doraz regulace co umožňuje krátkodobá adaptace. Až po nějaké době se posunuly dlouhodobé adaptační hodnoty tak,aby regulace krátkodobou hodnotou byla v regulačním poli a nebyla nadoraz.