Téma: Eminence Delta 15LF (sub do bytu)

zdravicko. chystam sa postavit si do bytu (hlavne pre hudbu) ale aj filmy poriadny subwoofer. bol mi poradeny repro Eminence Delta15 LF (LF pretoze vraj su urcene pre subwoofre) ja som v tom trosku laik. http://www.eminence-speaker.com/pdf/delta-15lfa.pdf

otazka znie. zahra to dost nizke frekvencie? cchem nejaky poriadny "drtic". Nieco co riadne rozhybe pluca.

cena je cca 2050,-- SK. Pri tejto cene by som aj rad ostal (mozno mi poradite nejaky iny reproduktor)
....zatial vdaka.

ak by bol niekto ochotny somnou trosku podiskutovat na tuto temu (o celom subaku) a ochotne poradit tak mi prosim skuste napisat na icq: 288 244 689.

Re: Eminence Delta 15LF (sub do bytu)

Kappa 15 LF je už dobrý buchadlo do plic, na druhou stranu nezahraje moc nízké frekvence... Zahrál by, leda by se podladil, pak by ae ztratil svoji sílu. Krásně hraje od 50 Hz, níž ho tahat snad nemá smysl.
Mohl bych to zkusit nasimulovat, ale nemám čas a tak trochu i zkušenosti, i když ve Win ISD už dělat umím smile.

(upravil allshe 17. 8. 2007 20:16)

Re: Eminence Delta 15LF (sub do bytu)

Spominal som DELTA 15LFa ......nie Kappa (ta je uz cenovo mimo mna)

vobec to neponahla. nechcem to nijak urychlovat. necham si poradit. mozno ze iny repro vie zahrat nizsie (mozno aj mensi) ktory sa vojde do tej ceny...o ktorom neviem... mam cas. zatial dik za reakciu

Re: Eminence Delta 15LF (sub do bytu)

áh... To se moc omlouvám, já nevím kde jsem tam vzal Kappu smile sad .
Jde o to, co očekáváš od té Delty. Je to taky vcelku hódně silný basák na doma, ovšem nehraje to nízké basy. S tím se prostě trokšu rozluč, posílám sem Hot.Shota, určo ti rád pomůže smile

(upravil allshe 18. 8. 2007 7:39)

Re: Eminence Delta 15LF (sub do bytu)