Jít do obsahu fóra

Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.


Audioweb.cz » Zesilovače, receivery » TECHNICS SU-C04

  Stránky: 1

RSS

Příspěvky [5]

Téma: TECHNICS SU-C04

Dobrý den,

zakoupil jsem tenhle zesilovač ještě spolu s tunerem Technics ST-C04 za 1500,-. Jěstě jsem jej nemohl zkusit protože jsem momentálně mimo domov. Je to ročník 81. Všude je na zesilovače Technics spíše kritika, než chvála, tak jsem se chtěl zeptat, jeslti nemá náhodou s tímhle zesilovačem někdo zkušenosti, zda je aspoň trošku obstojný, nebo to bude uplný průjem. Bedny mám doma třípasmové TVM ARS 330 - 03 - 08 - doteď jsem poslouchal na nějakém bastlu co jsem dostal od kamaráda ze starého zesilovače TESLA ke gramofonu - k tomu bych se vůbec ani nevyjadřoval.
Jsem student nemám moc peněz. Poslouchám takový rock, alternativní rock - Mňága a Žďorp, Živé Kvety...někdy i Led Zeppelin, Guns Roses ale i třeba  Claptona atd. Žádné duc duc, aby padaly hrnky v kuchyni.

Děkuji předem za vyjádření zda to bude aspoň trošku obstojně hrát, nebo rovnou šetřit na jiný zesilovač i s bednama a tohodle se zbavit. Poslouchám jen občas o víkendech. Snad jsem se dobře vyjádřil, nejsem žádný hifi maniak, jen jsem se chtěl znát názor zkušenějších.

http://www.djschimek.com/gallery/gx747forweb/262.JPG
http://www.djschimek.com/gallery/gx747forweb/261.JPG
http://www.djschimek.com/gallery/gx747forweb/266.JPG

Re: TECHNICS SU-C04

Tak Technics je znám tím, že zvukově to není opravdu nic moc. Myslím, že je důležitější jestli se bude zvukově líbit Tobě smile
Stejně by bylo nejlepší ho poslat na garančku, je to přece dříve vyrobený kousek. Záleží na Tobě, ale jestli posloucháš občas, tak bych to neřešil.

Web

Re: TECHNICS SU-C04