Jít do obsahu fóra

Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.


Audioweb.cz » Ostatní technika » Věž Panasonic-Prosba o pomoc

  Stránky: 1

RSS

Příspěvky [5]

Téma: Věž Panasonic-Prosba o pomoc

Kdo je v tomto zběhlý,poprosil bych o pár rad.Přistála mi na stole věž Panasonic SA-AK44.Klasika,nefungující laser.Vevnitř bylo prachu jak v PC zdroji,tak jsem to vysál a pokusil se vyčistit laser.Po smontování a zasunutí CD laser naběhl a normálně četl.Po vysunutí a opětovném zasunutí nic.Pokusil jsem se znovu vše vyčistit,ale nejspíš jsem rozhodil nastavení mechaniky.Jedná se o měnič na 5 CD která jsou v zásobníku nad sebou.Po zapnutí věž nereaguje a hlásí "Take Out Disc".Pokud pomocným napětím přestavím polohu mechaniky,ta má snahu načítat cd ze zásobníku,ale vše končí stejnou hláškou.Z nějakých polských stránek jsem vyčetl,že je potřeba nějak nastavit mechaniku,bohužel nevím jak.Pomůže mi někdo?

Re: Věž Panasonic-Prosba o pomoc

Ahoj mám taky problém se sestavení zasobníku 5cd u Technics EH60. Funkce changeru je špatná, blokuje se něco. Typoval bych, že ten system mechaniky bude stejný. Měnil jsme tam kondensátory v link.cestě a pak už jsem mi nepodařilo smontovat....jsem pako. Vypadalo to jednoduše..
Jak si to myslel stím pomocným napětím?
Hoď jsem prosím tě ten polský link. Pokusím se sehnat Manuál k SA-AK44
zdarec.

Re: Věž Panasonic-Prosba o pomoc

Pomocný zdroj?Normálně jsem připojil cca 8V z externího zdroje na motorek pohonu mechaniky.Pokud nechám mechaniku otevřenou tak se dá pomocí close zavřít,ale open už nefunguje.
http://www.yoreparo.com/foros/reparacio … 78692.html
http://poszukaj.elektroda.pl/szukaj,disc-take-out.html
Toto jsou jediné zdroje informací co jsem našel....

Re: Věž Panasonic-Prosba o pomoc

Řešil jsem podobný problém na věži Sony z 90tých let,tam se musely šuplíky nastavit
do zadní polohy a pak teprve věž zapnout, poloha všech pěti šuplíků byla hlídána optikou
ze spodu, jinak to nechtělo načíst CD.

Re: Věž Panasonic-Prosba o pomoc