Těžko říct,bohužel to nebylo to co jsem čekal,nerad bych vynášel nějaké přehnané soudy. Basy,výšky (stejné vyškače jsem měl ve "velkem 3p" střidavě s DT25n),prostor.. ale někde mezi je něco špatně,takové zastřené,upatlané,nevím.. některá hudba na to není tolik náchylná (když není nosná složka melodie-vokal nebo cokoli v "kritickem pasmu".
Do bytu snad dobré, uměly by poškozovat sousedské vztahy ,ale v baráku těžce trpí srovnáním s "velkým 3p" (kevlar: 8" Ushery + sph 102kep + dt25n-dřív ty dt-80tky),které ač provizorně (už několik let) na vyhybce z ARS350-50 (fd 450/3k ,12/12/18dB) (a bez povrchovky a BR -zatím uzavřenka dokud se to všecko nezměři atd.),výšky mám uřvanější (neodladěné,nahoře citlive 102jky ) ,ale ty spodky,ty to všecko přerazí.... a stědy jsou čistší (asi jako když bych to slyšel přes zed,takovy rozdil)..
a ikdyž bych si odmyslel "sílu spodků" (a to že mají vliv na celé pásmo co hrají, tedy asi do tech 500,takže kytary atd, načemž si celkem zakládám), tak výšky "nahoře" dobré, ale to zastřené pásmo "někde mezi" mi celý ten vjem silně kazí...
snad jsem to popsal trochu srozumitelně,fakt blbě se mi to takhle popisuje,zvlášt když nemam nejake extra zkusenosti..
- takovou nepříjemnou špičku jsem ted ve vokalu jednoho songu vysledoval kolem 1k(-2k)...
- tak jsem to z prdele ve foobaru mezi 880hz-2,5k zatlumil (jinak eq vyply,jen loudness na zesu bez ktereho je to mrtve jak na maly,tak velkych bednach..) a ejhle změna,lepší... možná nebude marné dodělat ten rlc článek ktery jsem ve vyhybce vynechal...
Benazi - asi budu potřebovat 2x 7,234mH cívku.. (do te RLC kompenzace,nevím z jakého drátu,stejně tam je 20R v serii,nebo jeslti i ferit..)