Jít do obsahu fóra

Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.


Audioweb.cz » Autohifi » poreďte mi prosím jaký zeslovač k ARN 312/4

  Stránky: 1

RSS

Příspěvky [8]

Téma: poreďte mi prosím jaký zeslovač k ARN 312/4

Tenhle hlubokotónový reproduktor z dob kdy se na materiálu nešetřilo krmí blíže neidentifikovatelný zesilovač Philips o maximálním hudebním výkonu (snad) 80-100W (zapojený na 4 ohmy). Myslím si že tenhle zesilovač nedokáže využít potenciál reproduktoru. Dokázali by jste mi poradit, který z těchto zesilovačů http://www.ahifi.cz/zlevnene-auto-hifi/ z něj bude umět dostat to co v něm je, aniž by ho vážně poškozoval? Budu potřebovat kapacitor?
Podotýkám, že v tomhle směru jsem těžký amatér, ozvučnice je cca (v x š x h) 450 x 450 x 550 mm, čelní a zadní strana je zkosená, boční strany mají ve středu po jednom difuzoru o průměru cca 70 mm, subwoofer je umístěný v kufru auta, zadní stranou na hloubku přitisknutý. Nejsem si jistý jestli na tohle fórum znovu zabloudím, uvítám a děkuji za vaše podnětné návrhy na r-t ( a ) mercedes-classic.cz.

(upravil chyna.cz 24. 7. 2007 9:32)

Re: poreďte mi prosím jaký zeslovač k ARN 312/4

1)napiš jak máš tlustý dřevo aby se dal určit objěm ozvučnice
2)difuzor = bassreflex

EDIT ten 3tí bod beru Z5

Web

Re: poreďte mi prosím jaký zeslovač k ARN 312/4

V každém případě je ARN312 nevhodný do auta.

Web

Re: poreďte mi prosím jaký zeslovač k ARN 312/4

chyna: Tloušťka dřeva je tuším 20 mm a je to vypolstrovaný asi 30 mm molitanem. Difuzorem sem myslel výdechy po stranách.

sinclair: Nejspíš máš pravdu, ale stalo se a já jiné využití pro ARN nemám.

Re: poreďte mi prosím jaký zeslovač k ARN 312/4

difuzorem(výdechy) jsi myslel dva štěrbinové basreflexy po stranách? Jak víc bys ještě chtěl difundovat basové frekvence? smile

Re: poreďte mi prosím jaký zeslovač k ARN 312/4

Píše o průměru 70mm, takže si myslím, že jde prostě o díry do stěny.

Re: poreďte mi prosím jaký zeslovač k ARN 312/4