diyFans.org

Fórum o audiotechnice a elektronice

#1 28.03.07 20:16

chyna.cz
člen
Příspěvků: 160

ozučení trábika

tak babo raď
asi si jednoho na vyblbnutí koupím tak bych chtěl vědět jestli je tu někdo kdo už trábiho zvučil...

#2 28.03.07 20:43

pibi
člen
Příspěvků: 168

Re: ozučení trábika

Nemá to palubní napětí 6V?

#3 28.03.07 20:48

BlackRider
člen
Příspěvků: 493

Re: ozučení trábika

Nemá to cenu, stejně to vevnitř přes motor neuslyšíš. lol

#4 28.03.07 20:50

antonio
admin
Příspěvků: 819

Re: ozučení trábika

chyna: neblázni

#5 28.03.07 20:59

7tech
člen
Z: Příbram
Příspěvků: 286
Web

Re: ozučení trábika

Trabi zvučí sám! lol

#6 28.03.07 21:04

chyna.cz
člen
Příspěvků: 160

Re: ozučení trábika

ale jo, bude prdel,za litr s papírama do příštího roku... to napětí bylo 6V a 12V..ale kámoš říkal že kdyby to bylo 6V tak to de předělat... by mě zajímalo jak...

#7 28.03.07 22:01

kurpelm
člen
Z: Trenčín city
Příspěvků: 166

Re: ozučení trábika

vymenis baterku, dynamo a ziarovky. mas na 12V. starter nechas povodny ale ten to vydrzi. zevraj sa to tak sa to robi. nie je to z mojej hlavy, ale otcovej, jeden takto prerobil a an nom jazdil roky.

#8 29.03.07 7:49

Michal
moderátor
Z: Plzeň
Příspěvků: 1267

Re: ozučení trábika

Ano. A překvapivě celej trábik, pokud je v relativně dobrém stavu hraje VELMI dobře. Je to v tom, že zásadní plochy nejsou z plechu, takže to má úplně jiný způsob rezonance než plechová auta. Stejná instalace bude znít v trábiku dobře. Slyšel jsem nějaký Roadstar a na něm SinusLive předky a něco bylo "nějak" i vzadu.

A nehrálo to špatně.

#9 29.03.07 8:09

chyna.cz
člen
Příspěvků: 160

Re: ozučení trábika

super,už se těším až to uvidím zevnitř...ale asi bude problém s předníma bedýnkama,podle mě tam nejsou tak hluboký díry ve dveřích jako u novějších aut

#10 29.03.07 11:04

sinclair
člen
Příspěvků: 725

Re: ozučení trábika

Dynamo, baterku, startér, všecky spotřebiče /motor stěračů atd/, žárovky a pochopitelně i obě zapalovací cívky. U jedné takové přestavby jsem asistoval a byla to teda pěkná mrdanice:-)Co jsem ale slyšel, tak pozdější verze T601 už měly instalaci 12V a alternátor 33A, takže by teoreticky neměl být problém potřebné díly na vrakáči sehnat.

#11 29.03.07 16:29

raspi
člen
Z: lázně u perníkova
Příspěvků: 39

Re: ozučení trábika

Jestli by už nebylo jednoduší tam dát extra 12V baterku s alternátorem pro napájení hudby.

#12 29.03.07 17:20

chyna.cz
člen
Příspěvků: 160

Re: ozučení trábika

hoši nepředbíhejte nejdřív se musím podívat jestli to za ten litr bude vůbec jezdit big_smile

#13 29.03.07 17:21

Michal
moderátor
Z: Plzeň
Příspěvků: 1267

Re: ozučení trábika

Ano, on má zvláštní 12V obvod pro muziku.

#14 29.03.07 18:07

chyna.cz
člen
Příspěvků: 160

Re: ozučení trábika

cože,cože,cože?

#15 29.03.07 20:37

Michal
moderátor
Z: Plzeň
Příspěvků: 1267

Re: ozučení trábika

Jakpa bys to asi chtěl naprat na 6V?

#16 29.03.07 20:41

kurpelm
člen
Z: Trenčín city
Příspěvků: 166

Re: ozučení trábika

asi samostatny obvod s 12V baterkou, alternatorom a vsetkym co okolo toho patri. na 6V bude fachcit to ostatne, co tam uz je od vyroby. pochopil som to spravne?

#17 29.03.07 21:17

chyna.cz
člen
Příspěvků: 160

Re: ozučení trábika

citace z QIPu
chyna.cz (20:15:10 29/03/2007)
a jak bys to předělal na těch 12V kdyby tam bylo těch 6V ?

ADYST (20:15:26 29/03/2007)
se vymeni relatko a dynamo za alternator

#18 31.03.07 17:18

chyna.cz
člen
Příspěvků: 160

Re: ozučení trábika

tak sem to ošéfnul a je to na 12V a jak tak koukám tak s tím "autem" bude fakt prdel...asi sem budu průběžně dávat fotky smile

#19 01.04.07 16:15

Mathes
člen
Příspěvků: 71

Re: ozučení trábika

6V měly jen starý Trabanty. Někde od 1980 bylo 12 V. Kdysi jsem měl lilmuzínu 601 a muzika byla co dům dal a co mizivé znalosti o reproduktorech dovolily. Přes to hrál docela slušně. Hnal jsem to jen rádiem. Na přední kanály 8 ohmový DRB 16 ve dveřích a výšky na palubce + na platě 6608 a ARV 161. Výšky jen přes kondíky, pojem výhybka mi tenkrát nic neříkal...mad No a na zadní kanály byl zapojený subwoofer přes půl zadní lavice s 2x ARN 567 v isobariku. Opět bez výhybky... Když o polední pauze ve škole nebylo co dělat, otevřeli jsme dveře, kufr, stáli kolem trabanta a poslouchali hudbu. To byly časy... Jinak měl jsem naměřených 131 km/h-ručička byla už za veškerými číslicemi, měřilo se to digi tachometrem na motorce-což je pěkný, když maximálku měl Trabi psanou 100km/h...lol

naposledy upravil Mathes (01.04.07 16:16)

#20 01.04.07 17:23

chyna.cz
člen
Příspěvků: 160

Re: ozučení trábika

taky mám připravený DRB 16 a asi je možný že stejný jako ty...nějaký co maj 40W,taky je tam šoupnu, koupím zes,signál pude z minidisku,časem rádio,dozadu pude 6618.dneska sem v tom prvně jel..to je ale dábelský stroj big_smile

#21 01.04.07 17:38

Crashpc
člen
Příspěvků: 689

Re: ozučení trábika

hh ještě sem nikdy trábika neřídil. docela bych si to i zkusil big_smile

#22 01.04.07 17:48

chyna.cz
člen
Příspěvků: 160

Re: ozučení trábika

týýý jo je to o štěstí ze začátku smile než se do toho člověk dostane tak to něco trvá... ale jak koukám jak s tím strejda smaží tak se těším až to budu mít v malíku smile

#23 01.04.07 18:02

Boduard
člen
Příspěvků: 65

Re: ozučení trábika

Jo jo Trabi je super stroj, ale taky docela nebezpečnej.
A bacha někdy se ztrácely motory :-) Zlomila se vlaštovka a motor byl na zemi :-)))

Ale prdel jsme si s ním užili obrovskou.

#24 01.04.07 19:05

chyna.cz
člen
Příspěvků: 160

Re: ozučení trábika

ptroto ho taky kupuju... wink až budou prachy tak du do BMW

#25 01.04.07 19:33

DeadMAN
člen
Z: Kolta City, SloWaKIA
Příspěvků: 83

Re: ozučení trábika

Ved aj Trabik je BMW...

Bakelitove Motorove Vozidlo

#26 01.04.07 20:14

Mathes
člen
Příspěvků: 71

Re: ozučení trábika

Největší srandu jsem si užíval v zimě. Vpředu jsem měl zimáky, ale vzadu letní a tak stačilo jen zatočit volantem a začal mě předbíhat zadek. Takže jsem blbnul prakticky pořád. A v zatáčkách jsem dával na zadek spolužákům s Favem a 120-ou jak na sněhu, tak na asfaltu... Holt na Trabiho nedám dopustit. Měl jsem 8 ohmový 16/30, ty máš 4 ohmový 16/40. Takže já měl slabší-30W. Z dnešního hlediska se směju výhybkám-kondíkům-který jsem tam měl, kdy ARV 161 šla až od 9000 Hz a přední DT od Dexonu až od 13000 Hz... Máš limuzínu, nebo kombika?

#27 02.04.07 17:51

chyna.cz
člen
Příspěvků: 160

Re: ozučení trábika

limuzínu...ještě zajet na přepis ve středu, pak na evidenčku, pro značky a na pojišťovnu...hold asi musím ještě počkat a jít párkrát do práce... nějaký ty love chyběj sad ale bude s tím prdel...jak se ti vešli ty přední do dveří? tam moc místa nebude...budu to muset nějak celkově předělat
a k těm dexon reprákům...v katalogu je psaný 4 ohmy ale na repráku je psaný Z=8 tak co si mám vybrat? big_smile

naposledy upravil chyna.cz (02.04.07 17:52)

#28 02.04.07 19:25

Mathes
člen
Příspěvků: 71

Re: ozučení trábika

A co je to přesně za typ? Mají černý koš, nebo "zlatý"? Na hloubku to bylo OK, páč ty 16/30 nemají ani 7 cm. A co se týče průměru, tam pomohla rozbruška. Bohužel nemám ani fotku. Jinak mám doma spoustu věci, kdybys měl zájem. Např. černým kobercem očalouněný zadní plato pro 6608 a 161. Jaký budou výškáče?

#29 02.04.07 19:32

chyna.cz
člen
Příspěvků: 160

Re: ozučení trábika

no já mám ty zlatý a ty maj 8,5cm... no nevím jestli se tam vejdou ale i tak jak sem koukal na ten tapecírung nebo jak se to píše tak jak je tam ta kapsa tak tam není žádný dřevo ani nic podobnýho jen kůže...to budu muset zadělat.Ten magnet co maj tydle dexoňáci je fakt k smíchu... kdyžtak ICQ? 428430169

#30 02.04.07 20:09

Mathes
člen
Příspěvků: 71

Re: ozučení trábika

I don´t have ICQ... Only email adress. Já jsem je dal před ty kapsy do plastových auto mřížek od Dexonu. Ale mám tu i očalouněný obdélníkový podložky pod repra, což je možná lepší, páč ty plastový mřížky šly špatně přidělat a jedna praskla. Hlavně jak ti to dá na hloubku nevím. Máš dost hluboký repra. Jak vůbec hrajou?

ARCHIV STARŠÍCH FÓR / 4. FÓRUM - 737 témat (1/2007 - 4/2007)