diyFans.org

Fórum o audiotechnice a elektronice

#1 20.03.07 11:59

maxhector
člen
Příspěvků: 11

Repro pro autosubwoofer-poraďte prosím

Chci si postavit subwoofer do auta,ale jsem úplný začátečník.Vybral jsem pár možných repro pro můj případný výtvor,ale většinou prodejce neudává téměř žádné hodnoty.
Vybral jsem několik kandidátů do mého budoucího boxu,proto bych chtěl poprosit o několik rad...
tady jsou odkazy na vybraná repra:
http://www.tipa-czech.com/DetailPage.asp?DPG=61637
http://www.tipa-czech.com/DetailPage.asp?DPG=61642
http://www.tipa-czech.com/DetailPage.asp?DPG=61638
na www.hadex.cz repro s označením Q365

První problém je,že k ani jednomu z těchto reproduktorů nemám další hodnoty a informace než ty uvedené na těchto stránkách.A nemají je bohužel ani prodejci.
Dají se tyto hodnoty nějak vypočítat?Pomohl by mi to případně někdo spočítat?
Na výpočet objemu boxu mám stažené nějaké programy a pokud tam bude jen dosazování čísel,tak bych to měl snad nějak zvládnout.

Který z těchto reproduktorů byste mi poradili?
Nebo klidně navrhněte jiný...jen nemám moc peněz...tak cca do 600Kč

Předem děkuji za všechny reakce na mé dotazy...a případnou pomoc vítám a beru všema deseti...

#2 20.03.07 12:03

pibi
člen
Příspěvků: 168

Re: Repro pro autosubwoofer-poraďte prosím

Pro začátek by to chtělo koupit basový reproduktor a ne atrapu z Tipy nebo Hadexu.

#3 20.03.07 12:07

maxhector
člen
Příspěvků: 11

Re: Repro pro autosubwoofer-poraďte prosím

Já se v tom nějak neorientuju...odkazy na tyhle firmy byly na těchle stránkách...
Tak prosím poraď nějaké dobré repro za rozumnou cenu...

#4 20.03.07 12:26

Michal
moderátor
Z: Plzeň
Příspěvků: 1267

Re: Repro pro autosubwoofer-poraďte prosím

Na těchhle stránkách byly odkazy na tyhle firmy asi v kontextu "nebrat" nebo "cos to koupil za hrůzu".

Ohledně subu do auta se můžeme pobavit, když nastíníš kompletní situaci: