diyFans.org

Fórum o audiotechnice a elektronice

#61 19.03.07 19:20

sinclair
člen
Příspěvků: 725

Re: Elektronkovy zesilovac

Ano. Změřit výstupní napětí na obou anodách a do anody, na které naměříš vyšší napětí, dej menší odpor.

#62 19.03.07 19:22

wishmasterX
člen
Příspěvků: 17

Re: Elektronkovy zesilovac

Ano, jsem laik, a do odborníka mám hoooodně daleko, ale věřím, že nejsem sám, koho by potěšilo opravdu dobré zapojení zesilovače se dvěma EL 34 na kanál a měl to potvrzené někým, jako je Sinclair, kdo by řekl, ano, tohle je dobré schéma, kdo by poradil, kde sehnat dobré výstupáky. Ano lampy hrajou dobře, ale nerad bych koupil GES trafa, jejich skvělé schéma, utratil tisíce a jedinou výhodou by byl svit elektronek a snížené náklady za vytápění ...

naposledy upravil wishmasterX (19.03.07 19:23)

#63 19.03.07 19:22

Tom.boy
člen
Příspěvků: 13

Re: Elektronkovy zesilovac

ok,tak aj urobim,tak toto by ma v zivote nenapadlo,mozno preto lebo som to nepocul a mozno preto lebo to je moj prvy lampac,alebo ze len kvoli tomu ze som este moc mlady a tym padom sprosty,sak ja sa este naucim:-)priklanam sa k poslednej moznosti

#64 19.03.07 19:34

sinclair
člen
Příspěvků: 725

Re: Elektronkovy zesilovac

Rozhodně ano, pokud Tě to baví. Jenom škoda, že s elektronkami je to dnes dost drahá zábava...Před cca čtvrtstoletím se dal velmi kvalitní elektronkový zesilovač postavit za pár šušňů. Jenže tehdy hifi elektronkové zesilovače téměř nikdo nestavěl, nástrojové se stavěly jen pro muzikanty. EL34 stála 59,-Kčs a zdála se nám nekřesťansky drahá, ECC83 vyšla na dvacku.

#65 19.03.07 19:40

kozzel
člen
Příspěvků: 85

Re: Elektronkovy zesilovac

Jen bych rekl že nástrojové se pořád stavějí pro muzikanty smile
Dekuju zes mi to vysvetlil, takhkle si to mohl říct odzačátku. Ale pak nechápu proč mi na výstupu leze naprosto symetrick sinusoida bez přechodového a jakého koli jiného zkresleni? a to s původním zapojením? Kde bys tedy sháněl výstupáky pro 35W?

#66 19.03.07 19:57

Tom.boy