diyFans.org

Fórum o audiotechnice a elektronice

#31 01.02.07 14:09

BobiseK
člen
Z: SLOWAKIA-prievidza-15-
Příspěvků: 138

Re: Sluchátka

bože čo riešite,ja mam technicsi RP-F290 za 890sk a som šťastný lol hold,som chudobný študent tak si viac nemôžem dovoliť sad na mp3 mám tie najlacnejšie kossy za 299.-sk ... to su megaturbobasssypyčo ...

#32 01.02.07 15:51

T.Viper
člen
Příspěvků: 276

Re: Sluchátka

Co co tu řešíme? To se nesmí si chtít koupit konečně alespoň trochu kvalitní sluchátka...? Kdybys denně pracoval se zvukem a měl možnost to dělat všechno jenom ve studiu, protože doma nemáš na to ani bedny, ani pořádný sluchátka, tak bys taky nadával... wink Takhle chci docílit toho, že udělám značnou část práce doma a zbytek pak doladim ve studiu já, nebo kámoš. A jinak nemysli si, já mám ty sluchátka v merku už tak 3 roky, že bych si je koupil, jenom sem první vrazil do jiných potřebnějších věcí a než sem na ně zas našetřil, chvíli to trvalo... Jo hold neni to levný, ale já mám jaksi ve zvyku na těhle věcech šetřit s rozumem, protože sluchátka třeba maj vydržet hoodně dlouho. A dyť to vidim na taťkovi, jak se sám ojebává, protože jemu prej stačí DVD přehrávač za 1 200,-, ale za 3 roky už má třetí, protože se to sere jeden jak druhý. Sluchátka se dejme tomu nemaj moc jak zkazit, ale můžou třeba prasknout, když je odrbanej materiál, kvůli nízké ceně, atp. Tomu všemu se chci co nejdýl vyhnout, tak proto zásadně nekupuju nejlevnější audio komponenty a příslušenství... wink A na drahé zase nejsou peníze... big_smile
Mimochodem to studio neni moje práce, ale koníček, dostal sem se k tomu právě z hudebky v době, kdy sem eště hrál v orchestru a pomáhal sem pak zpracovávat záznamy z našich koncertů a nejvíc mě pak chytlo natáčení studiovýho CD a od té doby sem u toho tak okrajově zůstal... Tady u nás to totiž na uživení moc neni... wink

naposledy upravil T.Viper (01.02.07 15:57)

#33 01.02.07 17:58

BobiseK
člen
Z: SLOWAKIA-prievidza-15-
Příspěvků: 138

Re: Sluchátka