AMPLION.WZ.CZ

Fórum o audiotechnice a elektronice

#26 2006-11-19 19:37:38

Karlos
člen
Z: Ostrafa
Příspěvků: 868

Re: Foťák

Check řekněme že mám měsíčne malý příjem protože jsem student no a když budu šetřít 5000 tak to budu šetřít asik 4 měsíce mno ale mezi tím si nekoupím nic co potřebuju ale když to budu splácet postupně tak si mohu koupít eště k tomu co potřebuju ... taky nechcu splácet ale co se dá dělat. . Třeba tento měsíc kupuju ARO + Dřevo .. To máme necelých 1000kč a řekněme že mi 500zbyde to dám na splátku a další měsíc dám 1000 za 2ks repra atd... a 500 splátka časem si postavím bedny a budu mít i foťák a když to budu splácet 6mesíců a na konci 6měsíce doplatím zbytek tak nepřeplácím nic... a budu mít foťák i bedny.. Na vánoce mám vymyšleno už něco jiného :-D No každý není na tom finančně dobře..

naposledy upravil Karlos (2006-11-19 19:38:11)

#27 2006-11-19 20:24:54

check
člen
Z: Praha
Příspěvků: 240
Web

Re: Foťák

jezus tak to reknu rovnou ze do pul roku se nepreplaci nic big_smile
ja jak slysim splatky tak mi zvonej i uroky...

naposledy upravil check (2006-11-19 20:31:15)

#28 2006-11-19 20:26:33

Glatz
člen
Z: Ostrava
Příspěvků: 143
Web

Re: Foťák

No pánové já s váma nemůžu souhlasit. Foťák za 3000 dobrých světelnostních podmínek nikdy nemůže udělat stejně kvalitní fotku jako dražší. Hlavní faktor který znehodnotí fotku je skoro vždy selhání autofokusu a to ani nemluvím o dílenském zpracování optiky.

No a co se týče těch fotek na seznamce: nepoužívám to jako seznamku, ale jako prezentaci pro potencionální zákazníky. zatím jsem se nedokopal k tomu sehnat někoho aby mi udělal web.

#29 2006-11-19 22:06:55

7tech
člen
Z: Příbram
Příspěvků: 470
Web

Re: Foťák

Jasně, že úplně stejně kvalitní fotku neudělá, ale výsledek bude nejmíň znát.
Když mám rovnoměrně a dostatečně nasvětlenou scénu:
autofocus přesněji a podstatně rychleji ostří,
mohu použít krátké časy => nemáznu to asi s lehoučkým foťáčkem,