problém s impedancí u věže
Obsah fóra | Zesilovače, receiveryStránka 1, 2  Další
 
AutorZpráva
Beka
uživatel


Příspěvků: 58
Z: Chodov u Domažlic

2.1.2006, 22:28
Měl bych dotaz ohledně impedance. Pořídil jsem si starší věž sanyo, problém je v tom že je u výstupů napsáno "min 8 Ohm" a já mám pouze aparaturu 4 Ohm. Chtěl bych se proto zeptat, jestli to nebude vadit, případně jestli by to šlo vyřešit nějakým odporem. Jsem začátečník, moc tomu ještě nerozumím. Wink
Poraďte prosím, předem děkuji za každou odpověď.
lada
uživatel


Příspěvků: 446
Z: Zlín a okolí

2.1.2006, 22:34
Řešení jsou dvě: jiný zesilovač nebo jiné bedny. Odpor znehodnotí zvuk. Zkus hledání tady ve fóru, už to myslím kdysi kdosi podrobněji zodpověděl, co se stane při zařazení odporu.
Beka
uživatel


Příspěvků: 58
Z: Chodov u Domažlic

3.1.2006, 9:00
a co kdyby sem tam dal ty 4 Ohmové, co by na tom vadilo? Confused:
Josse
uživatel


Příspěvků: 381
Z: SR

3.1.2006, 10:23
Tak na to si mal kamarát pozerať skôr žiadne odpory ti nepomôžu už len z toho dôvodu že reprák a jeho impedancia nie je rezistor, ale to je všeobecne známe. Takže pokiaľ máš tie bedničky kvalitné a si spokojný s ich podaním naostáva ti nič iné ako zabezpečiť si adekvátny zosilňovač.
StandaT
uživatel


Příspěvků: 64
Z: Olomouc

3.1.2006, 21:30
Pak by tady byla třetí možnost - připojit 4ohm bedny na 8ohm zesák a ten dávat maximálně do poloviny hlasitosti - ovšem to lze jen za předpokladu, že k zesáku nemá přístup nikdo jiný, než majitel, případně náležitě poučená osoba s IQ minimálně 110 Mrgreen .
Boramyr
uživatel


Příspěvků: 1431
Z: Poblíž Plzně

3.1.2006, 21:32
No, já bych to neriskoval... náhoda je vůl a kouř z věže věci moc neprospěje...
Michal
uživatel


Příspěvků: 2071
Z: Plzeň

4.1.2006, 0:27