|
|
pibi uživatel
Příspěvků: 250 Z: Jablunkov
| 7.7.2006, 11:25 | | Je mi 37 a helmu vozím vždy už 12 let (ve vlastním zájmu, už 2x byla mezi mou hlavou a asfaltem). Edit: Za tmy jezdím s červenou blikačkou vzadu a bílou blikačkou a 2x halogenkou vepředu.
naposledy upravil pibi dne 7.7.2006, 11:27 |
|
iMartin uživatel
Příspěvků: 1727 Z: Near Pardubice city
| |
pibi uživatel
Příspěvků: 250 Z: Jablunkov
| 7.7.2006, 11:29 | | LOLe, až budeš lebkou hoblovat asfalt, tak na helmu změníš názor okamžitě. |
|
DJsassa uživatel
Příspěvků: 60 Z: Rychnovsko
| 7.7.2006, 11:33 | | mno..já na kole ted jezdím jen na třešně nebo maximlně o dvě vesnice vedle ...ale náhoda je blbec |
|
iMartin uživatel
Příspěvků: 1727 Z: Near Pardubice city
| 7.7.2006, 11:33 | | Když jedu na hory, tak - ano, to beru. Ale ve městě se mi jakživo nic nestalo, nikomu ani sobě jsem nezřivil vlásek. A kvůli občasnýmu vyjetí na hory si ji kupovat nebudu, někdo mi ji může půjčit.
Spíš mě zajímá ta reflexní vesta ..
Jediný, co se mi kdy stalo na kole, bylo jednou v krkonoších, když jsem rychlostí asi 45 km/h jel z Míseček k Rovince, a dole u rozcestí mi praskla vidlice ... helmu jsem teda neměl, ale i když jsem šel přes řidítka, nic se mi nestalo .. jen jsem si trochu zaprášil hadry ..
naposledy upravil iMartin dne 7.7.2006, 11:35 |
|
JoinerNet uživatel
Příspěvků: 197 Z: Zlínsko
| |
antonio admin
Příspěvků: 1094 Z: SM
| 7.7.2006, 11:40 | | kolo miluju a rychlost na něm dvojnásob , zkuste si sjet někdy Praděd (máte-li možnost), dá se to vyhnat až na 75km/h |
|
iMartin uživatel
Příspěvků: 1727 Z: Near Pardubice city
| |
Koenigsegg uživatel
Příspěvků: 663 Z: Opava
| 7.7.2006, 12:00 | | proč byste jezdily tak daleko? tak rychle se dá jezdit i za rohem v alpach . Já tam vytáh 60 a to mi bylo 13(!!). Jinak já mam v-braky se závodníma špalkama tři kyla za jeden. Brzdí hooooodně slušně ale ten tuning brzd mě stál tolik co to kolo.
Jinak k těm klevrům (Opavský název škodovek) Fóbie je malá hnusná tvrdá a za ty prachy co stojí ani do ní neumí narvat elektriku oken a zadní kotoučové brzdy. Koktávka je na tom stejně. Favority zase furt vaří takže jediný a poslední AUTO který vyrobili byla felda. Ale ne předchůdce fabie ale ty úúúplně starý. To byly pánečku stroje |
|
iMartin uživatel
Příspěvků: 1727 Z: Near Pardubice city
| 7.7.2006, 12:03 | | Superb se ti nelíbí? Ve Fábii je elektroniky dost. |
|
Koenigsegg uživatel
Příspěvků: 663 Z: Opava
| 7.7.2006, 12:06 | | superb mi přijde jako nepovedená atrapa německých tzv. luxusních aut. Jediný pořádný auto je Volvo |
|
pibi uživatel
Příspěvků: 250 Z: Jablunkov
| 7.7.2006, 12:28 | | 75 na kole je pro mě fakt moc. Jednou jsem při 45 na silnici chytil kámen, přední kolo momentálně prázdné a měl jsem co dělat, abych se na té silnici udržel. |
|
DJsassa uživatel
Příspěvků: 60 Z: Rychnovsko
| |
sejny uživatel
Příspěvků: 134 Z: Tišnov
| 7.7.2006, 13:09 | | já jsem kolo dal sestře a jezdím na simsonovi |
|
redyuri uživatel
Příspěvků: 734 Z: Sala, Nitra - SR / Brno
| 7.7.2006, 15:33 | | v SLovenskom raji som siel 27 kilometrov z kopca, gumy, secky 4 brzdne, sa kompletne roztopili, na konci ked som dosiel na upatie brzdil som uz len tu ocelovou tyckou co maju v sebe, od vtedy jazdim po horach LEN s kotucakmi, imho su aj ovela spolahlivejsie, nezavisle od pocasia, kym si ich, pravda, nezamastite. prilbu pouzivam len na horach alebo ked idem cestnym na dlhsie trate cez cest 1. triedy, jazdi tm vela kktv. |
|
Michal uživatel
Příspěvků: 2071 Z: Plzeň
| 8.7.2006, 12:41 | | Jezdil jsem velmi mnoho na horáku a i dost extrémně. (Alpy, šumava, žádný vejlety) a vždycky mi stčili "víbrejky". Pokud si je umíte správně přidělat, brzdí vždycky brzdy líp, než fyzika kola dovolí. Zadek se zablokuje a nebo letíte přes řídítka. Limit je jinde. |
|
Koenigsegg uživatel
Příspěvků: 663 Z: Opava
| 8.7.2006, 13:24 | | joooo už by měli vymyslet abs na jízdní kola |
|
iMartin uživatel
Příspěvků: 1727 Z: Near Pardubice city
| |
BlackRider uživatel
Příspěvků: 710 Z: Řícmanice, 15 Km od Brna
| 8.7.2006, 13:30 | | Začínám přední a po chvíli přidám zadní, ale tak aby se zadní kolo nedostalo do smyku, tak to podle mě brzdí nejlíp.
Edit: Jinak je nejefektivnější při brzdění z kopce dolů použít přední brzdu (na přední vidlici je větší hmotnost => menší brzdná dráha). |
|
Michal uživatel
Příspěvků: 2071 Z: Plzeň
| 8.7.2006, 13:33 | | vobě brzdy na těsně nad limitem. Přední bude účinnější do té doby, než se výslednice gravitace tvého těžiště a tvojí strvačnosti dostane před osu předního kola. V tom okamžiku už ale bude k prdu i zadní, protože bude absolutně neúčinná kvůli minimálnímu zatížení. |
|
BlackRider uživatel
Příspěvků: 710 Z: Řícmanice, 15 Km od Brna
| 8.7.2006, 13:36 | | Jo. A pak nastává průlet nad řidítky směrem před kolo na slinici/polňačku/chodník atd. |
|