http://www.csfd.cz/film/4247-upir-z-feratu/
Nejlépe na DVD, (Divx).
a já schjáním tento :
http://www.csfd.cz/film/13009-jak-prich … -may-come/
Závoďák s motorem Š100, co jezdí na krev?
Ferrat je boží. Hlavně Veškrnka tam exceluje.
Já sháním ten film protože jsem to ještě neviděl.Tak prosím Vás nevkládejte sem moc "spoilerů".
Psal jsem u předešlé věty 5. definici u slova spoiler:
http://www.thefreedictionary.com/spoiler
naposledy upravil furious (20.02.07 23:01)
Myslím, že ne stovka. Je to prý šasi s motorem ze 130RS, na který Král narouboval tu laminátovou kastli:-)
To si pamatuju, že psali ve Světě motorů v oné době. Tehdy se nám všem to auto hrozně líbilo, rodičům taky:-), čučeli na to jak na zjevení.
Není tu někdo z MB? Mohl by zajít do muzea a zeptat se, co to teda doopravdy vlastně je...
naposledy upravil sinclair (21.02.07 2:38)
Bol to normálny prototyp športového kupé, ktorý zneužili filmári . Nikolas bude asi vedieť viac, ja to mám niekde popísané ale netuším kde som to dal.
Škoda Super Sport "Ferat", typ 724, Československo 1971
Dvoumístné kupé s odklopným středním dílem karosérie, motor uprostřed před zadní nápravou a pohon zadních kol. Laminátová karosérie s kovovými výztuhami. Řadový čtyřválec (Škoda 110L Rallye) s rozvodem OHV, objem 1107 cm³, vrtání 72 mm, zdvih 68 mm, komprese 10,4, karburátor Weber, výkon 55 kW (75 koní) při 6250 ot/min, točivý moment 81 Nm při 5250 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2500 mm, rozchod 1310/1300 mm, vnější rozměry 4060x1640x1120 mm, hmotnost 898 kg, maximální rychlost 180 km/h, zrychlení na stovku za 15,3 s.
Prototyp vozu Škoda Super Sport byl postaven ve vývojové konstrukci v Kvasinách. Původně bílý vůz byl v roce 1981 přelakován na černo, doplněn spojlery a zahrál si ve filmu Upír z Feratu závodní vůz Ferat Vampir RSR.
http://auta5p.eu/muzea/muzeum_skoda_2005/mb_55.htm
UTFG :-)
55 kW a 180 km/h to sa mi ani nechce veriť
Proč ne, při váze 898 kg, 55kw má dnes například Fabia 1.4 mpi a ta má maximálku 175km/h, při podstatně větší váze.
Jarous, ten údaj výrobcu fábie je ale z ríše snov a ferat určite nemá koef. odporu vzduchu 0,31 ako fábia.
Edit: Fábia 1,4 55kW podľa výrobcu 167
naposledy upravil jean (21.02.07 14:43)
IMHO se váha projeví ve stoupání nebo při zrychlení, u maximálky by měl být rozhodující odpor vzduchu a váha nám ovlivní jen nějaké valivé odpory... takže pokud je kastle dostatečně aerodynamická?
Jáj ono to nemá spätné zrkadlá ani zásterky a podobné srandičky. Tak potom by to nemuselo mať veľký odpor vzduchu.
130 RS má 100kW/136k, při jakých otáčkách z hlavy nevím, ale je to myslím přes 7000 ot/min. Jinak stotřícou eReSem bych se chtěl někdy projet. To auto se mě strašně líbí (i výchozí model 110 R). Ten film mě nějak extra nebral. Ani už si ho moc nepamatuju. Jinak to auto (Ferat) se mě nikdy nelíbílo a navíc od supersportu bych čekal poněkud vyšší výkon, než 55kW/75k
Edit: To se mě na té fotce líbí víc ten Forman s liťákama Jinak kola na tom Feratu z fotky na tom autě byly už ve filmu? Řekl bych, že ne.
naposledy upravil BlackRider (21.02.07 16:58)
Jedna čistě bílá 130RS, ale se "sériovým" motorem /myslím říkal 80k, tak se to prý prodávalo AMK Svazarmu/ jezdí ve Zlíně-Lípě, vlastní ji zaměstnanec firmy Lokart a jezdí s ní do práce:-)Ostrý motor má celý doma.
Koupil od nějakého bývalého soutěžáka rozbitou, která mu stála na chalupě ve stodole, měl ji prý na památku jako poslední auto /dost se v ní pomlátil/ a chtěl si ji v důchodu dávat do kupy. Ale onemocněl, tak vrak prodal. Je fantasticky zrenovovaná, má skvělý zvuk a přesto, že na sobě nemá jednu jedinou nálepku a je čistě bílá, každý se za tím autem otočí a čumí na něj, jako na zjevení:-)Já taky:-)))
To by chtělo vyfotit, ale asi bude potřeba dost krátkej čas.
Mít foťák, tak Ti u ní i zapózuju, jezdím tam i dvakrát týdně /sídlí tam JBPtech/ a stává to na parkovišti. Fakt ale je, že v zimě s tím moc nejezdí. Kdoví proč, asi to nemá topení:-) Taková zbytečnost u závoďáku:-)
Zrovna dnes dopoledne jsme kolem Lokartu šli s mrňousem na procházku, ale čuměli jsme jen na pracující bagry a pěknou černou Celicu na benzince (všechny sporťáky jsou teď "blesk mekvín")... příště půjdem s foťákem. Nevím jak okruháče, ale soutěžní auta topení mají, dyť by v zimě ani neviděli.
Na okruháčích se technici podle mě snaží očesat o všechno. I ta topící jednotka může vážit docela dost. Kastle myslím z hliníku, laminátu atd. Skla z makralonu, palubka vytáhlá.. Prostě všechny zbytečnosti pryč, aby se dosáhlo pokudmožno co nejmenší hmotnosti auta. Já bych se 130 RS v zimě asi taky nejezdil. Bylo by mě toho auta líto (sůl je sviňa ).
Tyvole...kdo jim na to dal techničák? :-)))
Pěkný, zvlášť ta perleť
sinclair:
Když jsem se toho kluka zeptal, co nato říkali na technický, řekl mi že to tam nikdy neviděli (...a neuvidí )
No... Na můj vkus je to až moc extreme (přeplácanej) tuning. Ale na živo to může bejt mazec. Co v tom měl za motor?
http://www.autotuning.cz/image.php?img_ … 61_3-f.jpg Tohle by vyhovovalo mě. Kliky bych tam ale nechal a dal bych jiný kola (mengels jsou strášně profláknutý).
Je v tom motor 1,6/ 133 PS z VW.
Fedore mohl bych použít Tvoje fotky na můj blog?
Kamos ma auticko-kupatko s motorem z Tatry 613. Auto melo puvodne/jako vetsina dnes/ nahon na predek, ted ma nahon na zadek, motor umistenej centralne a technickou na 2 roky. Ale moc s tim nejezdi, rikal ze to moc zere.
Hm to musí být něco.Halene nafoť, nejlépe natoč v akci!!!
furious:
Jasně, proč ne
OK, díky.
Stránky: 1
ARCHIV STARŠÍCH FÓR / 4. FÓRUM - 737 témat (1/2007 - 4/2007)