http://www.motoweb.pl/tapety/pictures/n … 005_2d.jpg - toto je pekné auto, nemáte s ním niekto skúsenosti? :-D
Já mám něco jako iMartin, jen trochu novější a pětidvířko Ghia (v benzínu). Pěkně to rezne, tajže už je po GO kastle. Jinak nejezdí špatně a origoš repro s mým VDO nehrajou nejhůř.
K tomu převrtávání. Nevím jak fávo, ale máme převrtanou 1500 z š1203 na 1900 ve sportovním čerpadle a strop je 2000 (ale ta cena úpravy ..) dělali to na moravě. Má asi dvojnásobnej výkon(ještě s dalšíma úpravama) ale daní za to je údržba a nízká životnost některých dílů.
Můj sen, když jsme u německých aut je Mercedes-Benz G, nebo Steyer-Puch Pinzgauer.
Neřešíte tady náhodou úplně něco jinýho?
toto je auto salati http://img329.imageshack.us/my.php?image=205du5.jpg 1.9 gti 150PS 0-100Km/h 6s
Opej je GM, čili Amerika To jen tak pro info ...
marango
- Opl je pohodlnej tichej pomalej(max195). U opla je řetěz nemění se...
Pokud myslíš rozvody,nejspíš ano,protože o žádném jiném řetězu nevím,tak tomu nevěř!!!
I řetěz se časem vytahá a třeba ho vyměnit! Je ale pravda,že se doba výměny řetěz-řemen dost liší!
;-) Jinak pardón za OT!
Marango Kritik má s tím Passatem až na jednu věc pravdu...:
Máme ho taky toho stejnýho Passata jen to není B6ka ale pořád jen a jen B5 (někde jsem viděl označení snad i B5,5). že by jako těch 150 kobylek v základu nějak trhalo asfalt to teda ne jako... Sice ujede každé sériové 1.9 Tdi ale i tak... v SuperBčku byly taky 150k, pak ten podělanej mezityp kde to bylo opravdu nějakých 165k a pak nejlepších 180k... No já jsem našemu pašíkovi pomohl chipem a je to... je z toho už celkem letadlo... + pružiny a tlumiče + kola + hudba (žádný extra ale nestála málo), zatmavený okna... jo a nebyly tam xenony, tak jsem je tam dal... (práce na 3 hodiny, kvůli špatnýmu kontaktu v konektoru...)
Ale to je jen tak bokem no, aby se neřeklo...
http://www.superhry.cz/tapety/c.php?ima … 0_2005.jpg Můj sen Jinak ve skutečnocsti to vidim do budnoucna na nákeho ojetého Bavora. .
Renault Avantime. A už není o čem mluvit.
V pohodě, časem jsem zjistil že je jedno co máš, pokud nemáš škodovku. Moje poslední byla 1,8 20V SLX zelená hnus. myslím že to byl model 98 koupeno 99 s 6ti tisíci km jako předváděč. Předtím jsem měl Mazdu 626 GT 2,5 V6 1995 origiál výkon 185koní (+15) a octavie 125koní si se mnou na cestě Šumperk Bruntál v serepentnetýnách vytřela prdel. Hold ta moje jela max 200, mazda 250, spotřeba byla u octavie při 62 minutách Brno - ARAL 190km - Praha SHELL 11km (cca...???) 9,5 u mazdy 17,5L (čas 52min). Prostě všechno má své klady a vše své zápory.
Moje podmínky pro auto jsou, aby to dobře hrálo, tempomat, 2 klimy, dobře nastavitlená sedadla, dobrý podvozek. Jinak je mi to u prd.le. Na léto si koupím občas nesmysl...
to michal... auta s pičí na kapotě mě neberou
marango: je to ročník 2001 a opravdu má v tech. průkazu 110 KW (stačí se podívat na net). Na to že to je čtyřkolka s automatickou převodovkou tak jede celkem pěkně Ale koníku by mohlo být víc ...
tak to fakt čumím. je to 6ti válec?
Ano, je na fotce pěkně vidět ...
PavelTI: To je dobrý, mám podobný auto jako ty a ani o tom nevim že nějaký mám
naposledy upravil iMartin (2006-11-14 20:22:55)
"Moje podmínky pro auto jsou, aby to dobře hrálo, tempomat, 2 klimy, dobře nastavitlená sedadla,... Jinak je mi to u prd.le"
Kritiku sry ale je to čtyřkolka (jen jako) ale není to jak u Audi že je to stále hnaný přes Torsen, ale má to haldex spojku takže to připojuje zadek až když předek nemůže, takže to zase tolik tech koníků neubere... pokud z toho chce mamina raketku, tak at dá chip... je to už pak opravdu slušné dělo... jenže pozor chce to: opravdu, ale opravdu velice kvalitní olej, a nechat před jízdou kvalitné prohřát... tan motor má špatný povrch vaček, takže se vydírají a to je průser, pak jde do prdele všechno. A slyšel jsem že prej i hlavy jsou teplotně velmi namáhané... jinak je to dobrý motor...a má krásnej zvuk na TDi při vyšších točkách... a nechá se víc točit než 4 vály. Kór ty WV 1.9 motory nemá cenu přes 4000ot už hnát, protože se jim nechce, však kdo ho má tak to zná.
Bohužel nad těch 4000 otáček (1.9 TDi) fakt nemá cenu, ale super je u tohoto motoru spotřeba kolem 5 l/100km, takže je docela úspornej. Řekl bych dobrej motor do města, hlavně je krásně pružnej (vlivem krouťáku). Blbý je, že v kabině je dost slyšet.
kolik žere ten 2,5? deset? s automatem a 4 kolkou? To ta moje píč. jezdí málokdy pod 7. Je blbý že 2,5 koncernu VW není PD, takže 1,9 150koní ho skoro předčí, protože je lehčí. Šuperb na to co stojí je vevnitř dost hlučný.
7tech zapoměl si dobrý podvozek.
jinak to nehaním B6 je super. Škoda že b7 je píč. s podvozkem octavie. V pondělí možná koupím fabii, dávají mi ji za 190. FŮJ BLÉ.
naposledy upravil marango (2006-11-15 14:55:22)
IMartin: pardon ... já se překouk - to bylo na Kritikova Adolfa.
No já jsem s tím jezdil za 8,4 l průměr a mamina 6,5 l po dálnici (se zapnutým tempomatem to prý jela za nejmín co má to auto. Jinak ve městě kolem 9,5 l průměr ...
A k tomu Fordu Escort - bez komentáře
podívej, u mě ford bude vždy špatný, nemám ho rád, jsou lidi coho milujou já ne. Viděl jsem hodně neštastných lidí... včetně sebe proto ho nemám rád.
Abych pravdu řekl, já taky ne!
a co takhle Tatra 613?
Formule?
ARCHIV STARŠÍCH FÓR / 3. FÓRUM - 776 témat (8/2006 - 12/2006)