Sejny: tady v Karviné jezdí T 603, ale jako kdyby vyjela z fabriky! Fakt krása, pěkně v černé barvě.
613 bych jednou chtěl mít... je to česká amerika bez automatu
T613 je pěkná mrcha. Vím, o čem mluvím, měl jsem 3, potom jednu T700. Už bych to nechtěl ani zadarmo.
kecáš
Měl jsem T613/4 s motorem 4.2 s klimatizací, v plný palbě. Víc jsem opravoval, než jezdil. Kamarád měl okruhovou sedmistovku desmodromickým řízením ventilů. To bylo auto. Ale šestcettřináctka mě srala nebetyčně. Svezení nádherný, ale výkon minimální (vzhledem ke hmotnosti nic moc), měl jsem v ní převodovku s kratšíma kvaltama z chromky, ale žádnej zázrak to rozhodně nebyl. Potom jsem měl skoro rok sedmistovku, tam to bylo o poznání lepší, ale nakonec jsem se na to vyprd taky.
4,2 bylo převrtaný nebo 10tiválec. Jak to bylo starý? Já jsem kdysi jenu měl, koupili jsme ji ze srandy stála 16tis. Motor pleskal, řekli nám oprava 100.000,- Byl to model chrom a rok výroby 77. První majitel byl Okresní národní výbor ve Žďáře nad Sázavou, měla tmavě červenou barvu. Byl to kočár
jo a co se týče 603 překrásný je model s třemi světly v pedu
naposledy upravil marango (2006-11-15 23:11:34)
No tak ten Pasátek si i s chipem a ve dvoukolce po městě tak o těch 8,5 litru řekne když má člověk lehčí nohu. Když však ne jezdí s hrabajícíma kolama tak je to tak těch 11 i víc..., ale sevezení parádní, podvozek parádní, a PD není výhodou...víc to žere, jede to v podstatě stejně, aspon jsme při přestupů z minulých pasátků nepozorovali nějaký velký rozdíly... Spíš že jen to že 110kobylek klasika jede hůř než 101 kobylek PD...tak asi tak...
Aj kurwa opačně 110 kobyl klasika TDi jede líp než 101 koby TDi PD... omluvte mne...
Byl to rok 92, byly to motory určený do sedmistovek. Několik kusů mělo i vodní chlazení.
ARCHIV STARŠÍCH FÓR / 3. FÓRUM - 776 témat (8/2006 - 12/2006)