Já jsem o tom s Vítkem mluvil, chtěl tam dát Beymy 18G50 v hornu ale pořád mám takovej pocit, že ty Beymy by tam byly takový moc tvrdý na kino, tak jsem mu to rozmluvil, aby to dal do basreflexu.
Když zajdu do kina, je poznat, že ty basy jsou tam takový měkčí, možná i trochu dunivý, ale ne v tom špatným smyslu, rozhodně ne hučivý.
A když vycházim z toho, že 12LX60 všichni chválej za tvrdý basy, říkám si že na kino to nebude ono, ikdyž pro bar asi jo.
Pro informaci (moji) .. kolik přesně mm měly Xmax ty ARO 941, 931, 942, 932 ?
Že jestli byly po párech v ARK 302/303, šly by nahradit dvěma (na každou stranu jeden) 15" s trochu vyšší výchylkou? Nějaký kinařský bedny jsem viděl od EAW, ale to bude asi nad Vítkovy možnosti ..
naposledy upravil iMartin (2006-11-10 18:26:28)
V kině by měly bejt tvrdý basy, jako v reálu.
naposledy upravil Pavlik (2006-11-10 18:23:38)
snad nerikas Jasu, nebo Dukle kino v obou je dost mizernej zvuk. v jasu mi nekdy dokonce prislo, ze jim nefunguje sub
Ne, Jas ani Dulku nemyslim (Dukla není špatná, v Jasu jsem dlouho nebyl).
Myslim Cinestar v H/K. Přesně tak, jak jsem napsal, to tam hraje. Ale ty basy jsou samozřejmě dunivý jen když maj bejt .. aby si zas někdo nemyslel, že tam je McFun
jo, v hradci je to docela dobry, ale taky je to sal od salu, nekde normalka, ale v jednom je to docela mazec, jen uz nevim kterej to byl, to mi fakt rvalo jatra, to bylo tech 30Hz solidne cejtit, tusim ze to byl ten velkej. No a samozrejme taky zalezi na filmu, jak je nazvucenej.
Ale i reprák s tvrdýma basama pochopitelně zahraje dunění, když ho do něj pustíš.
Však já to vim.
Ale to je kvůli tomu, že si myslim, že ty 18G50 prostě nebudou to pravý, zvlášť ve šneku, aby si v tom kině ty lidi nepřipadali jak na technopárty ..
Už aby postavili ty mulťáky i tady.
naposledy upravil iMartin (2006-11-10 18:52:02)
no ja bych sneky nechal open-air akcim a do kina dal klasiku- BR
Já taky, ale to by se prodražilo.
S basreflexníma bednama taky pude hrát na diskotékách. Sice to nebude dělat takový řachy jako ze šneka, který by zase nebyly dobrý v kině, ale pude to.
Pánové pozor, do kin se taky montovali šnečci, pravda trochu větší.
Vítku ty budeš ten ozvučovací aparát stavět?Tvůj dotaz bych chápal,kdybys byl majitelem kina a chtěl ho využívat pro soukromé účely.Pokud by to měla být podnikatelská činnost,tak nějaká samovýroba beden není zrovna účelná.Možná to je jen zatím záměr,který ještě není dotažen do konce a začíná se trochu z jiné strany.Z tohoto pohledu jsem ti proto doporučoval finální výrobky pro systém 2 + 1,ikdyž to by bylo dražší o aktivní dělení a další konc.stupeň.Pro systém dvou soustav by ještě byly zajímavé soustavy,co nabízel Dexon pro kina pro rok 2001 - BS 1500 (Beyma 15G350/CP380) nebo BS 2150 (Beyma 2 x 15G350/CP650).Poslední připomíná trochu AKR302.
Kolikpak z vás někdy vidělo kinařský bedny?
Tenhle Klangfilm Eouronor byl třeba v pětačtyřicátým roce nejúčinnější kombinací pro největší biográfy kolem 2 500 míst, tipněte si příkon.http://www.fsfl.se/backspegel/euronor.html
48 cm 22hz basák, rozsah 30-12000hz, zajímavé
Nikolas: zajímavej zvukovod ...
Řek bych tak 20-40W ..
naposledy upravil iMartin (2006-11-10 21:45:32)
Myslim že to je těch 40
Myslíš správně.
no koukám že to tu nabírá obrátky :-) díky chlapi za rady, rád bych ještě něco :-) kolik lidí je pro BR a kolik pro HORN ? :-)
BR
jojo souhlasím Franku šnečky dávají hodně ale na kino bych je fakt nedoporučoval ani to neříkám takže br
Taky basreflex.
Bassreflex ti radím od začátku.
jirik zije????????????????????
Pro inspiraci : http://www.kcsspeakers.com/
Bassreflex. Šneček je na tuhle akci problematický.
Do kina jednoznačně band-pass.
ARCHIV STARŠÍCH FÓR / 3. FÓRUM - 776 témat (8/2006 - 12/2006)